Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

Aduhai telatah antara Dato aliff Syukri dan sajat dalam pembikinan lagu terbaru mereka di studio Indonesia. Kelihatan seperti Dato tidak berpuas hati dengan sajat yang sentiasa nasihatkan agar dato sentiasa fokus dalam nyanyian nya. Akhir akhir video tu kelihatan seperti suasana agak riuh, jom lihat video penuh dibawah ya.

tag kawan korang yg muka mcm saya?? foto shoot di indonesia utk cover albun baru.. styling..

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

sesetengah netizen ada juga menyifatkan dato aliff syukri sebagai seorang yang berani mencuba nasib dalam menceburi pelbagai bidang. walau apa pun min harapkan, doakan agar dato aliff syukri dan keluarga semoga berjaya dunia dan akhirat.

i miss u my family…. sy terpaksa pergi.. semoga sy berjaya melebar bakat sy di jakarta.. @shahidadherbs @yusoffalqardawi

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

Jom lihat  video nya dan jangan lupa komen yang baik baik sahaja ya : 

jom lihat apa kata netizen, agak mencuit hati gelagat diorang ni kan. ada juga komen Malaysia 1st millionaire comedian..

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

pecah perutt tengok diorang ni kan… 

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

buat sajat marah lagi la dato, kami nak dengar suara sajat..

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

aduhai stress lepas tengok video ni..

Video Lawak pula tengok telatah dato Aliff Syukri dalam rakaman lagu terbaru mereka di indonesia.

sumber : IG aliffsyukriterlajaklaris / rimbabara.com